Antakya Belediye Başkanı İbrahim Naci Yapar, Kisecik Mahallesi’nde Amanos Dağ Bandı muhtarlarıyla bir araya geldi.

Kisecik Mahalle Muhtarı’nın ev sahipliğinde gerçekleşen buluşmada Başkan Yapar’a AK Parti Antakya İlçe Başkanı Mustafa Boyacıoğlu, İlçe Kadın Kolları Başkanı Selma Sönmez, Belediye Meclis üyeleri, başkan yardımcıları eşlik etti.

Mahallelerin ihtiyaç ve taleplerinin değerlendirildiği toplantıda Başkan Yapar, mahallelerin ihtiyaç duyduğu konuların çözüme kavuşturulması için hizmet etmeye devam edeceklerini belirtti. Antakya için el birliğiyle ve muhtarlarla omuz omuza çalışmayı sürdüreceklerini vurgulayan Başkan Yapar, ev sahipliği yapan Kisecik Mahalle Muhtarı Hilmi Özaydın’a, katılım sağlayan tüm muhtarlara ve mahalle sakinlerine teşekkür etti.

Toplantının ardından günün anısına hatıra fotoğrafı çekildi.
1
AK Parti Kulislerinde “Sandığa Küskünlük” Alarmı: Operasyonlar Ters mi Tepti?
4895 kez okundu
2
MİLLETVEKİLİ ÇALIŞKAN, BAKANLIKLARI GÖREVE ÇAĞIRDI
3777 kez okundu
3
ANKET DEĞİL, SİYASİ TAZİYE EVİ: İYİ PARTİ’NİN CENAZESİ KALKIYOR, CHP’DE “ERİME” MODASI!
3480 kez okundu
4
Neşter Şart
3325 kez okundu
5
ÖNTÜRK: BAYRAM İNSANLIĞA HUZUR VE BARIŞ GETİRSİN
1713 kez okundu